"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының С.Сейфуллин атындағы №5 көпсалалы мектеп-лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Многопрофильная школа –лицей №5 имени С.Сейфуллина города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желідеміз

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

С.Сейфуллин атындағы №5 көпсалалы мектеп-лицейінің 2019-2020 оқу жылына арналған тәрбие жоспары

/public/files/2019/12/3/031219_111327_trbie-ghospary-2019-20120.docx

С.Сейфуллин атындағы №5 көпсалалы мектеп-лицейінің

2019-2020 оқу жылына арналған тәрбие жоспары

С.Сейфуллин атындағы №5 көпсалалы мектеп-лицейінің

2019-2020 оқу жылына арналған тәрбие жоспары

 

Тәрбие жұмысының тақырыбы:     «Мәңгілік ел болуда ұлы істерге бастар жол – ұлттық құндылықтарды ұлықтайтын тұлға қалыптастыру»

С. Сейфуллин атындағы № 5 көпсалалы мектеп-лицейінің тәрбие ісі жұмысының жылдық жоспары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген «Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне» басшылыққа алынып  жасалған. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы аясында отбасылық тәрбие құндылықтары, сондай-ақ оқу және тәрбие процестерінің өзара кірігуі негізінде білім беру процесінің тәрбиелік әлеуетін арттыруға, оқыту мен тәрбиенің кіріктірілуіне, тәрбие әдіснамасын, мазмұны мен құрылымын жаңартуға бағдарланған.

«Туған жер» бағдарламасы өз еліне, өз ауылына, өз қаласына деген махаббаты, жалпыұлттық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

Аталған бағдарлама «Рухани жаңғыру» жалпы сана – сезімін қалыптастыру бағдарламасының ең негізгі элементі болып табылады.

Жалпы, «Туған жер» бағдарламасы тек ауыл-аймақты дамытумен шектеліп қалмайтын жоба екенін түсінуіміз керек. Бағдарламаның ауқымы әлдеқайда кең және мақсаты да ұлттың рухани құндылықтарын дамытуға бағытталған.

Ең алдымен бұл білім беру саласында ауқымды өлкетану жұмыстарын жүргізуді, экологияны жақсартуға және елді мекендерді абаттандыруға баса мән беруді, жергілікті деңгейдегі тарихи ескерткіштер мен мәдени нысандарды қалпына келтіруді көздейді.

Тәрбие жұмысының мақсаты: үйлесімді, жан-жақты дамыған, рухани дүниесі бай, жоғары зияткер, таңдау жасау жағдайында өздігімен шешім қабылдауға даяр, коммуникативтік және көшбасшылық қасиеттері бар, елінің тағдыры үшін бәсекелестік қабілеті, жауапкершілік сезімі бар, Мәңгілік Ел болу жолындағы ұлы істерге белсенді қатысатын тұлға  қалыптастыру.

Тәрбие жұмысының міндеттері:

  • оқушыларды тәрбиелеу мақсатында оқушылардың, педагогикалық ұжымның, ата-аналар, жергілікті қоғамдастықтардың күштерін біріктіру;
  • оқушылардың өмірлік құзыреттіліктерін дамытуды оқу үдерісі, қосымша білім алу, сыныптан тыс шаралар, жергілікті қоғамдастықтардың мәселелерін шешу арқылы  қамтамасыз ету;
  • оқу мен тәрбиені кіріктіру арқылы оқушылардың бойында қазақстандық партиотизмді, қоғамның адами құндылықтарды қалыптастыру;
  • азаматтық ұстанымды және патриоттық сананы, құқықтық және полимәдениетті, қалыптасқан ұлттық өзіндік сананы қалыптастыру;

рухани адамгершілік  құндылықтар  қалыптастыру; адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді оқу, қоғамдық тәртіпке бағынатын, өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, оның  қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдік қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыру;

  • біртұтас денсаулық сақтау мәдениетін, салауатты өмір салтын сақтау дағдыларын дамыту; 
  • ақпаратпен жұмыс жасау, коммуникация, өзіменеджментті, сыни тұрғысынан ойлау, зерттеу арқылы зияткерлікті  дамыту;

ұлт аралық мәдени қарым-қатынасты, әлеуметтік және діни төзімділікті қалыптастыру;

  • өзінің нақты жетістіктерін сынып өміріне белсенді қатысудан тәлімгерлікке жетуде көшбасшылық дағдыларын дамыту.

 

Тәрбиенің басым бағыттары

 

1. «Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты білім беру, құқықтық білім беру»

Мақсаты: патриоты және жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге болады азаматын қалыптастыру; жеке тұлғаның саяси , құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет; балалар мен жастардың құқықтық сауаттылығын, балалар мен жастардың қатыгездiк пен зорлық- қарсы өз дайын.

Тапсырмалар: азаматтығын және патриоттық сананы қалыптастыруға , құқықтық және саяси мәдениеті, халықаралық қатынастар мәдениет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, әлеуметтік және діни төзімділікті жүргізу.

 

2. «Рухани-адамгершілік білім беру»

Мақсаты: жеке тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның моральдық қасиеттер мен ұстанымдарды дәйекті және әмбебап құндылықтар , нормалар мен қазақ қоғамының өмір дәстүрлері қалыптастыру.

Тапсырмалар: нысаны оқушылардың адамгершілік мәдениетті болжам , мораль мен этика , тарихи өткені мен болашағын және олардың рөлін жалпы қабылданған нормаларына сезіну.

3. «Отбасылық тәрбие»

Мақсаты: балалардың ата-аналар білім беру, олардың психологиялық және педагогикалық құзырлығы мен жауапкершілігін арттыру және білім беру.

Тапсырмалар: балалар мен ата-аналар үшін адамгершілік ұстанымы, ұйымдастыру және бірлескен демалыс қызметін қолдай отырып неке мен отбасы құндылықтарын қалыптастыру;

ата-аналар жиналысында , тақырыптық және жеке консультациялар сұхбат арқылы ата-аналар психологиялық-педагогикалық білім беру ұйымы.

 

4. «Ұлттық тәрбие»

Мақсаты: әмбебап адам және ұлттық құндылықтарды, отандық және мемлекеттік тілді құрметтеу, қазақ халқының мәдениеті, Қазақстан Республикасының этникалық топтарға жеке тұлғаның бағдар.

Тапсырмалар: этникалық сәйкестілікті этникалық сәйкестілік қатысты жауапкершілік білім мақтанышы; отбасы мен мемлекеттік тілді иелену; өз халқының мәдени мұрасын құрметтеу, салт- қазақ және оның халқының дәстүрлерін дамытуға; этникалық мәдениеті Қазақстан; Қазақстанда басқа мәдениет, этникалық топтар.

 

 

5. «Еңбек, экономика және экологиялық тәрбие беру»

Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтау, жеке тұлғаның экономикалық ойлау және экологиялық мәдениетті дамыту үшін саналы көзқарасын қалыптастыру.

Тапсырмалар: жұмыспен қамту түрлі түрлеріне өз адамды, белсенді және жауапты іс, еңбекқор және шығармашылық тәсілді қалыптастыруға қабілеті; мінез-құлық экологиялық қауіпсіздік стандарттарына сай саналы көзқарасын көрінісі; жұмыспен қамту мақсаты; үздіксіз білім беру негізінде кәсіби ұтқырлық.

 

6. «Көпұлтты және көркем - эстетикалық тәрбие»

Мақсат: мінез-құлқының жалпы мәдени әдеттер қалыптастыру, қабылдау адамның дайындығын дамыту, даму, өнер және шындыққа эстетикалық объектілерін бағалау, оқу орындары көпұлтты ортада құру.

Тапсырмалар: төзімділік пен жаһандық ойлау құрмет көрінісі; мәдениеттік және тілдік; шығармашылық ойлау және қиял, көркем және эстетикалық іс-, тілі ережелер мен сөйлеу мәдениетін дамыту; эстетикалық идеалдары мен көркем құндылықтарды әспеттеу.

 

7. «Ақпараттық мәдениетін интеллектуалдық білім және білім беру»

Мақсаты: әрбір жеке тұлғаның интеллектуалдық мүмкіндіктерін, көшбасшылық қабілеттері мен таланттарын дамыту, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін қамтамасыз ету мотивациялық кеңістігін қалыптастыру.

Тапсырмалар: өмір бойы оқыту, пайыздық, ниет және адалдығын дамыту; ақпаратты пайдалануға білімдер мен дағдыларды тәуелсіз сатып алу; сыни ойлауға, талдау және тиімді ақпаратты пайдалану мүмкіндігі дамушы; ғылыми-зерттеу және жобалау іс- дағдыларын меңгеру, инновацияларға қуаты; ақпарат көздерін сыни таңдау; Интернет сауаттылығын қалыптастыру; ақпараттық қызмет этикалық стандарттар.

 

8. «Дене шынықтыру және салауатты өмір салты»

Мақсаты: салауатты өмір сүру әдеттердің табысты қалыптастыру үшін кеңістік, физикалық және психикалық денсаулығын сақтау , денсаулығына зиян келтіруі факторларды анықтау мүмкіндігін жасау.

Тапсырмалар: денсаулық скрининг үшін тілегі мен дайындығы көрінісі әзірлеу; қатынасы және рухани қажеттіліктерін; теріс әсерлерге тиімді оппозицияның әдістерін меңгеру; сақтау және өз денсаулығын жақсарту нысаны оқушылардың мәдениеті.

 

Директордың ТІЖ орынбасары                                                                 Жумабекова Н.Х

 

Жаңартылған күні: 03.12.2019 11:15
Құрылған күні: 03.12.2019 11:22

ЭҮП (электрондық үкімет порталы) арқылы мемлекеттік қызмет көрсету

"Электрондық үкімет" порталы

          

Текст