"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының С.Сейфуллин атындағы №5 көпсалалы мектеп-лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Многопрофильная школа –лицей №5 имени С.Сейфуллина города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желідеміз

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Жақсылық жолмен жүрейік» ата – аналармен өткізілген тренинг

17.02.2017

С.Сейфуллин атындағы № 5 көпсалалы мектеп-лицейінің 1 «А» сынып

оқушыларының ата-аналарымен ұйымдастырылған тренинг туралы мәлімет.

Ақпан айының екінші жұлдызында  «Жақсылық жолмен жүрейік» тақырыбында тренинг

ұйымдастырылды. Мақсаты: Ата – аналар арасында жағымды қарым – қатынас орнату, сыйластықты арттыру, отбасында балаға жақсы тәрбие беруіне ықпал жасау.Тренинг ережесі: Сенімділік, сыйластық, жақын араласу. Тренинг барысында ата-аналарға  бейнероликтер көрсете отырып, тапсырмалар ұсынылды. Бес топқа бөлінген ата-аналар өз ойларын ортада ашық  жеткізе білді. «Мұнара» жасау арқылы ұжыммен бірлесе жұмыс істей білу, түсіністік бірінші бақыт екенін, және «Бірлесе көтерген жүк жеңіл» демекші ауызбіршіліктің маңыздылығы туралы өз ойларын ортаға салды. «Отбасы бақыты» тақырыбында кластер құрады. Көрсетілген бейнероликтерді жалғастыра отырып жағымсыз әрекеттерде адам өзін қалай ұстау керек екенін кеңес ретінде ойларымен бөлісті.

Қорыта келе «Жүректен жүрекке» психологиялық тренинг бойынша өз балаларына жылы лебіздерін жазып қалдырды. Ұйымдастырылған тренинг бойынша өз ойлырын, ұсыныстарын, тілектерін «Ғажайып гүл» күлтешесіне жазып тақтада әдемі гүлдің бейнесін құрастырды. Тренинг сәтті ұйымдастырылды. Ата-аналар

ризашылқтарын білдіріп тарасты.

          Ұйымдастырған:  өзін-өзі тану пәні мұғалімі Амангельдиева Ш.Х.

Просмотров: 275

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

ЭҮП (электрондық үкімет порталы) арқылы мемлекеттік қызмет көрсету

"Электрондық үкімет" порталы

          

Текст